Cool People :)

Friday 30 March 2012

Latar belakang kyna

ASSALAMUALAIKUMM and SALAM SEJAHTERA..all hari nie saya nak cerita tentang saya la hehe...Firts my name yg real adalah Nurul Shakinah u all boleh cal saya kyna,Ina,Nurul and Shakinah pun bole sejja..hehe
saya nie seorang yang pemalu sikit and tidak berapa suka bergaul tapi tidak apa now saya nak belajar nak kongsi dengan korang semua BOLEH KAN??? hehe

Then,saya nie anak yang sulung daripada 3 orang adik-beradik..and akan datang nak 4 orang adik beradik da hehehe..HAPPY NO RASA.. :)

Umur saya sekarang baru mahu masuk 18 tahun maklum la baru lepasan spm gitu hehehe..sekarang boleh da rest2 skit kepala pun x berapa bnyak fikir sebab result pun sudah keluar..hehe ;) and result pon bole la syukur jugak bole jugak buat parents smile panjang heheh TUT TUT TUT ?

Ok lah now just here la saya cita dulu ya..next saya akan upgrate lagi hehehe..and cerita lagi ya HARAP U ALL SELESA MA BOLG SAYA.. (peace) :p

❤THANKS SUDI BACA❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...