Cool People :)

Saturday 22 December 2012

Tentang diri ku ♥


Assalamualaikum makhluk2 Tuhan sekalian 


Hari nie saya nak share tentang diri saya hehe

saya nie seorang yg pemalu dan kalau bergaul dengan kawan2 yg saya rapat memang saya dah x inat dunia saya hehehehehe.ketawa bersama,bergurau senda bersama-sama,makan bersama,belajar bersama,bergossip pun ada HAHA. Double Upss 

saya rindu sangat dengan kawan2 saya sebab sekarang nie kan musim cuti sekolah but tinggal seminggu gi nak buka sekolah dan bermula lah alam persekolahan saya kembali YEAHH SEKOLAH .Abislah kena perah otak lagi nie kali abislah abislahh HUHHH. 

Tapi lepas dah sekolah nanti mesti saya dah xde masa nk update BLOG nie komfom sangat2 hemm cedihh... sebab semester dua tahun depan insyaallah byk exam yg saya akan alami taw hemm adeiii takut gila law fikirkan hemmm... sudah a result semester 1 blum keluar2 mmg takut gila emmm...

xpe smentara ada masa nie ta tenangkan la fikiran ta and enjoy kan diri sendiri HAHA upsss
memang rindu gila dengan alam persekolahan serta rindu dengan teriakan n kemarahan guru2 dengan sifat kami yg degil upss xle degil sangat  hehehehe



Tengok la muka kedegilan n kenakalan saya upssss xdla smpai mcm tu sekali hihihi 

KBAI SEMUA MUAHHH :*


❤THANKS SUDI BACA❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...