Cool People :)

Friday, 8 June 2012

Adik Baru Saya :)





 ASSALAMUALAIKUM KORANG :)

Salam ukhwah buat semua yer..hari nie kyna nak kongsi 
dengan korang semua pada hari rabu lalu mamy
saya telah selamat melahirkan seorang baby girl
yang telah di namakan oleh kedua ibu bapa saya iaitu
HANA HUMAIRA mksudnya (PIPI MERAH-MERAH)
betul ker?? hehehe....

jap lagi saya bgi tengok pic nya ek hehehe

TADAAA new born baby girl ;)





omey2 kan hehehe....tgok tu ramut nya bediri2 lagi
sweett hehee em..nie adalah adik saya yg the last kata mamy saya
cukup2 dah kami orang 4 orang adik beradik 2 lelaki dan 2 pompuan
hehe 

APA2 PUN SYUKUR ALHAMDULILLAH MAMY SAYA
SELAMAT MELAHIRKAN SECARA NORMAL :)

KBYE SEMUA SAPA DAH BACA HARAP KLIK LIKE DEKAT BAWAH ^_^


                                                                                                                      BY:NURUL SHAKINAH

❤THANKS SUDI BACA❤

4 comments:

StuntWomanWho :) said...

cOMEL woahh !

Shakinah (Awoks) said...

hehe iyer...cumil2 gitu :)

nuha ahmad said...

tahniah syg :)

Anis Nisa said...

comelnye..bestnye dpt adik ..mcm nk mtak mak adik lagi la..hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...