Cool People :)

Friday, 25 May 2012

Hang Out !!! :)



 ASSALAMUALAIKUM  :)


Haii semua lama dah kina tidak updateee!!!!!
kina bz ler sury hehehe
hari nie kina jalan2 ma kawan dan sama mamy kina
ada ler beli2 barang sikit jer pastu palagi
take picture laa sampai * abis bateri laa*


kina minta tolong jer sama kawan ambil kan gambar 
bukan sapa2 pun hehe... besa la kina bukan artis pun hihihihihi
tidak di suruh pun memang di ambilkan gambar juga hehehe

ok lah kina tidak mahu cakap banyak meh !!
kitaaa tengok gambar2 kina yer ??
 ^______________^


1#




2#




apa nie saja nak tayangkan beg tangan kerr??
hehehe xdela kina saje jak nak *posing-II*
apa salah nya kan? hehe

then,3#



sama tinggi sama pokok bunga nampaknya hahaha
besala orang tidak tinggi sangat pun sederhana jer
hehe :D

4#



@posing ke apa nie ?? x tahu lerr hehehe

>,<"

5#




nampak malu jerr :)
hehehe di nampak orang lerr......
tu la malu2 tutup mulut ayoyoyoyo !
hehehe

6#



jalan-II :)
*lenggang lenggok nampak*hehehe

7#



tengok mana tu ayoyoyoyo
ok baju biru tu adik saya yang paling kecil buat
masa nie yer hehehe
dan sebelah tu lagi mamy saya yang tersayang :)

8#



masa nie ambil gambar di mana-II
sahaja tahu heheheeh
ok lah tu hehe

9#




10#



@masa nie singgah2 dekat kedai emas :D
duduk ler rehat panas gila dekat luarr ayoyoyoyo

11#



PANASSSS !!!
masa nie duduk2 dah penat jalan 
sambil2 tunggu ayah datang ambil hehehehe


12#




and the last one

13#



eh eh eh *tengah cari apa tue yer??*
jeng jeng nak cari handfone ler hehehe haiyaa

lepas dah abis gambar yang ke-12 nie
maka abisla sudah entry kina kali nie//

hehe macam ucapan majlis la pulak kan hehehe
xpela ...ok sampai di sini sahaja ..

TERIMA KASIH SILA LIKE
sapa baca entry kali nie makasih 

^____^

❤THANKS SUDI BACA❤

6 comments:

SITUS ISLAM OMA SUPARTANA said...

Follow my blog situs islam

nuha ahmad said...

comel comel :)

Shakinah (Awoks) said...

thanksss omey :)

StuntWomanWho :) said...

comel lah :) pandai dress :)

laskar pelangi said...

alahai.pandainya dia posing =)

ayut said...

wah2...bjalan dh dia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...